Гарантійні Зобов'язання
Магазин "CafeBoutique" надає гарантію від 1 до 2 років на все реалізоване кавове устаткування (залежно від бренду виробника)
Підтвердженням
гарантійних зобов'язань служить заповнений за формою гарантійний талон
зі штампом магазину і документ, що підтверджує оплату
На усі побутові кавомашини та ручні кавоварки Philips/Saeco надається розширена гарантія 2 роки
Для підтвердження гарантійних зобов'язань по даному бренду обов'язкова наявність заповненого за формою фірмового гарантійного талона встановленого зразка:
Всі офіційно імпортовані побутові кавомашини та ручні кавоварки брендів Philips/Saeco мають на упаковці унікальну захисну голограму встановленого зразку:
Перевірка на комплектність і відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.
При доставці кавового обладнання або при купівлі безпосередньо в нашому магазині, за бажанням клієнта проводиться запуск пристрою і базове навчання роботі з ним. Також при цьому проводиться контроль і оптимальна настройка кавового обладнання нашим фахівцем
Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Зверніть увагу!
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, відколів і потертостей. А також повинно бути збережено: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки за наявності висновку авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмін або повернення товару проводиться в нашому магазині "CafeBoutique" за адресою: Київ, вул. Саксаганського 102, з понеділка по п'ятницю з 9 до 19. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було вироблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція товару
- неправильно заповнений гарантійний талон
- серійний номер, що знаходиться на виробі, змінений, стертий або не може бути встановлений
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, попадання всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.